Veelgestelde vragen – ZER06x

Hoe kan ik het hele 06 nummer zien?

In de titel staat een ‘punt’
Op de website tonen wij in de titel van het product punten. Dit is gedaan om de logica/structuur van het nummer te lonen. Het volledige nummer kunt u zien door:
Stap 1 – het product selecteren
Stap 2 – in de omschrijving is het volledige nummer zichtbaar

In de titel staat een ‘X’?
Dit is om recent verkocht nummers te tonen die onze klanten mooi vinden. Het nummer wordt echter onherkenbaar gemaakt d.m.v. om de privacy van onze klanten

Past de simkaart in mijn telefoon?

De simkaart die u van ons ontvangt is een nieuwe 3-in-1 simkaart. Deze is geschikt voor elke telefoon. U kan kiezen uit Standaard, Micro of Nano formaat.  Je drukt eenvoudig zelf het juiste formaat uit en stopt de simkaart in je telefoon. Kortom de simkaart past dus altijd!

Zijn de simkaarten actief bij aankoop?

Wij maken 2 verschillen tussen de simkaart die wij leveren: actieve en niet-actieve simkaart. 

Actief:
Een actieve simkaart wordt bij ons verstuurd met een sticker erop dat de simkaart geactiveerd is. Deze moet u gelijk in gebruik nemen om te voorkomen dat de simkaart vervalt. Bij de meeste netwerken is 1 sms genoeg om de simkaart te verlengen. Zie onder “Hoelang is de simkaart nog geldig? ” per provider wat er gehanteerd wordt.

ZER06x geeft 1 week garantie op een actieve simkaart na ontvangst

 

Niet-actief:
Deze simkaart is nog niet geactiveerd. Dit houdt in dat de vervaldatum van activatie nog ver in de toekomst ligt. De vervaldatum is weergeven op de verpakking van de simkaart. Zodra u de simkaart van ons heeft ontvangen kunt u deze zelf activeren. Wij adviseren om de simkaart direct te activeren om te controleren of de geleverde simkaart functioneert. Legt u de simkaart weg, dan is dat op eigen risico.

ZER06x geeft 1 week garantie op een niet-actieve simkaart na ontvangst

Hoelang is de simkaart nog geldig?

De simkaarten hebben een vervaldatum; deze is weergeven op de verpakking van de simkaart. Dat betekent dat de simkaart in gebruik moet worden genomen voordat deze datum is gepasseerd. 

Wij raden u altijd aan om de simkaart direct na ontvangst te activeren. Mochten er problemen voordoen, dan zullen wij dit in overleg met u oplossen. Wordt de simkaart weggelegd zonder deze te activeren, dan is dat op eigen risico. Wij geven een 100% werkingsgarantie op elke simkaart tot 1 week na ontvangst van de simkaart.

Is de simkaart door ons al geactiveerd? Zie ‘’ Hoe lang is de simkaart geldig na activatie?’’  wat u moet doen om de simkaart actief te houden. Let op! Een geactiveerde simkaart die niet gebruikt wordt kan makkelijk verlopen en is op eigen risico.

Hoe lang is de simkaart geldig na activatie?

Als de simkaart geactiveerd is geleverd of u heeft deze zelf geactiveerd, dan kunt u door middel van de volgende handeling uw simkaart actief blijven houden. Het gaat hier om een betaalde sms/oproep die u moet doen. Op deze manier wordt de geldigheid verlengd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het laten verlopen van een simkaart.

T-mobile:          1x sms/oproep per half jaar
Vodafone:         1x sms/oproep per half jaar
Telfort:              1x sms/oproep per half jaar
Lebara:             1x sms/oproep per 90 dagen

KPN:                 1x sms/oproep per half jaar

Waarom heb ik minder beltegoed?

Alle Prepaid simkaarten hebben een vervaldatum. Mocht het nodig zijn dan activeren wij de simkaart om deze actief te houden. Dit doen wij d.m.v. een sms-bericht te verzenden waarna de simkaart een half jaar geldig blijft. 

Voor de vervaldata per provider verwijzen wij u naar ‘’hoe lang is de simkaart geldig na activatie’’.

Kan ik het nummer meenemen/porteren naar een ander?

Onze simkaarten worden geleverd als prepaid simkaart. Deze kunt u vrijwel altijd porteren naar de
gewenste provider d.m.v. nummerbehoud. Elke provider hanteert haar eigen regels met betrekking
tot het porteren van 06-nummers. Standaard is dat elke provider het nummer porteert bij een
contractverlening of een nieuw contract. Sommige providers hanteren een vergoeding voor deze
administratieve handeling (aansluitkosten).

Wat is nummerbehoud?

Wat is nummerbehoud?
Nummerbehoud zorgt ervoor dat je je telefoonnummer kunt meenemen. Wanneer
uw een prepaid aansluiting heeft of een (bijna) aflopend contract voor een abonnement, dan heeft u
de mogelijkheid om over te stappen naar een andere telecomprovider. U krijgt in dat geval geen
nieuw nummer van de provider, maar uw bestaande nummer (of een nummer dat bij ZER06x
gekocht is).
Redenen voor overstap van provider:
– Ontevredenheid van huidige provider
– Een ander telecomprovider doet u een beter aanbod (vb. CombiVoordeel thuis en mobiel).
Bij het verlengen van uw huidige abonnement bij uw huidige provider behoudt u automatisch uw
eigen 06-nummer. Nummerbehoud is geen verplichting.

Wat zijn de verzendkosten?

Onder de 40,-
Wij verzenden gratis met postzegel:

  • Onverzekerd
  • Zonder Track&Trace

Tegen meerprijs kan u kiezen voor Brievenbuspakket+ of aangetekende verzending.

Tussen 40,- en 100,-:
Wij verzenden gratis als Brievenbuspakket+

  • Onverzekerd
  • Met Track&Trace

Tegen meerprijs kan u kiezen voor Aangetekende verzending.

Boven 100,-
Wij verzenden gratis als aangetekende verzending

  • Verzekerd
  • Met Track & Trace
  • Handtekening voor ontvangst

Afhalen is mogelijk op afspraak.

Waar is mijn bevestigingsmail?

Na het plaatsen van een bestelling houden wij je op de hoogte van de status. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Check uw spam box. Het kan voorkomen dat geautomatiseerde e-mails in de spambericht terecht komen.

Heeft u daar niets ontvangen? Neem gerust contact met ons op.
T: +316 12345600 (Whatsapp beschikbaar).
E: info@zer06x.nl

Contacteer ons bij vragen of behoefte aan meer informatie op: +316 12345600

klik hier
X myStickymenu