In de titel staat een ‘punt’
Op de website tonen wij in de titel van het product punten. Dit is gedaan om de logica/structuur van het nummer te lonen. Het volledige nummer kunt u zien door:
Stap 1 – het product selecteren
Stap 2 – in de omschrijving is het volledige nummer zichtbaar
In de titel staat een ‘X’?
Dit is om recent verkocht nummers te tonen die onze klanten mooi vinden. Het nummer wordt echter onherkenbaar gemaakt d.m.v. om de privacy van onze klanten
Wij maken 2 verschillen tussen de simkaart die wij leveren: actieve en niet-actieve simkaart.
Actief:
Een actieve simkaart wordt bij ons verstuurd met een sticker erop dat de simkaart geactiveerd is. Deze moet u gelijk in gebruik nemen om te voorkomen dat de simkaart vervalt. Bij de meeste netwerken is 1 sms genoeg om de simkaart te verlengen. Zie onder “Hoelang is de simkaart nog geldig? ” per provider wat er gehanteerd wordt.
ZER06x geeft 1 week garantie op een actieve simkaart na ontvangst
Niet-actief:
Deze simkaart is nog niet geactiveerd. Dit houdt in dat de vervaldatum van activatie nog ver in de toekomst ligt. De vervaldatum is weergeven op de verpakking van de simkaart. Zodra u de simkaart van ons heeft ontvangen kunt u deze zelf activeren. Wij adviseren om de simkaart direct te activeren om te controleren of de geleverde simkaart functioneert. Legt u de simkaart weg, dan is dat op eigen risico.
ZER06x geeft 1 week garantie op een niet-actieve simkaart na ontvangst
De simkaarten hebben een vervaldatum; deze is weergeven op de verpakking van de simkaart. Dat betekent dat de simkaart in gebruik moet worden genomen voordat deze datum is gepasseerd.
Wij raden u altijd aan om de simkaart direct na ontvangst te activeren. Mochten er problemen voordoen, dan zullen wij dit in overleg met u oplossen. Wordt de simkaart weggelegd zonder deze te activeren, dan is dat op eigen risico. Wij geven een 100% werkingsgarantie op elke simkaart tot 1 week na ontvangst van de simkaart.
Is de simkaart door ons al geactiveerd? Zie ‘’ Hoe lang is de simkaart geldig na activatie?’’ wat u moet doen om de simkaart actief te houden. Let op! Een geactiveerde simkaart die niet gebruikt wordt kan makkelijk verlopen en is op eigen risico.
Als de simkaart geactiveerd is geleverd of u heeft deze zelf geactiveerd, dan kunt u door middel van de volgende handeling uw simkaart actief blijven houden. Het gaat hier om een betaalde sms/oproep die u moet doen. Op deze manier wordt de geldigheid verlengd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het laten verlopen van een simkaart.
T-mobile: 1x sms/oproep per half jaar
Vodafone: 1x sms/oproep per half jaar
Telfort: 1x sms/oproep per half jaar
Lebara: 1x sms/oproep per 90 dagen
KPN: 1x sms/oproep per half jaar
Alle Prepaid simkaarten hebben een vervaldatum. Mocht het nodig zijn dan activeren wij de simkaart om deze actief te houden. Dit doen wij d.m.v. een sms-bericht te verzenden waarna de simkaart een half jaar geldig blijft.
Voor de vervaldata per provider verwijzen wij u naar ‘’hoe lang is de simkaart geldig na activatie’’.
Onder de 40,-
Wij verzenden gratis met postzegel:
Tegen meerprijs kan u kiezen voor Brievenbuspakket+ of aangetekende verzending.
Tussen 40,- en 100,-:
Wij verzenden gratis als Brievenbuspakket+
Tegen meerprijs kan u kiezen voor Aangetekende verzending.
Boven 100,-
Wij verzenden gratis als aangetekende verzending
Afhalen is mogelijk op afspraak.